Fijne feestdagen - Reisverslag uit Georgetown, Guyana van S. - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen - Reisverslag uit Georgetown, Guyana van S. - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen

Door: S

Blijf op de hoogte en volg S.

21 December 2013 | Guyana, Georgetown

Hi allen,
Voor diegene die het nog niet gezien hebben, ik hoop dat de fotos https://www.facebook.com/dorfsereb/media_set?set=a.10153644407485074.1073741826.734940073&type=1 op facebook goed zijn bevallen en dat de beelden meer zeggen dan de woorden die ik de laatste tijd niet gesproken of geschreven heb. De tijd is voorbij gevlogen, inmiddels al 6 maanden hier.

Ik heb een fantastische tijd achter de rug met vele reizen in verschillende regio's van Guyana. Het hoogte punt tot nog toe was Kaieteur Falls; de hoogste single drop waterval. Ik heb vele rivieren afgereisd; 's morgens gewekt worden door bavianen en naast tarantula's wakker worden is inmiddels al bijna normaal.

Het werken met de lokale mensen is een voorrecht. Langzaam aan zie ik resultaat van mijn input wanneer ze vol trots hun (stijgende) verkoop cijfers laten zien. Er zijn nog voldoende uitdagingen en om die met frisse energie aan te gaan ga ik eerst 2 weken naar Tobago.

Dus; hele fijne feestdagen en een fantastisch nieuwjaar met nieuwe uitdagingen.

Liefs,
s.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

S.

Verhalen; ik zal jullie proberen te vermaken met mijn observaties, ervaringen en avonturen, fictief dan wel autobiografisch. Hoe dan ook oprecht.

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 19880
Totaal aantal bezoekers 31917

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Tijd om iets nuttigs te gaan doen

12 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

An' another asian delight

Landen bezocht: