Kort - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van S. - WaarBenJij.nu Kort - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van S. - WaarBenJij.nu

Kort

Door: S.

Blijf op de hoogte en volg S.

11 Januari 2007 | Mexico, San Cristóbal

Y'all!

Ik ga nogmaals presteren het korste bericht te plaatsen. Ik ben er al goed in.

Heb veel gezien en gedaan. Tien dagen Guatemala, en nu weer Mexico. Nog 2 weken, dan weer thuis. Later meer, maar lees op ingerrr.waarbenjij.nu voor meer details en foto´s

ps ik ben mijn vierde SIM-kaart kwijt in 5 maanden, ook hier ben ik goed in!

Liefs.
S.

• 12 Januari 2007 - 10:28

Melanie:

Sebas, nog bedankt voor je lieve mailtjes en inger ook bedankt voor de smsjes. Hoop dat jullie t helemaal leuk hebben samen, dikke x

• 12 Januari 2007 - 10:53

Birgitte:

Nog twee weken hè?! 'K snap dat je er nog niet aan moet denken, leven in Nederland waar het stormd en warm tegelijk is, maar wij hebben een huis gekocht en kunnen ECHT wat handen-hulp gebruiken dus wanneer jullie zin hebben, kom dan ook Enschede de andere kant van Nederland es bekijken!

Liefs, en hopelijk tot SNEL Bier.

• 12 Januari 2007 - 13:31

Zussie:

He broer,
    Ik hou van korte mailtjes! Hier alles goed. Vandaag weer sporten en leren. Vanochtend met mama naar oma geweest (ik was vrij vandaag) Wout gaat vanavond pokeren met Driessen en de rest.... Morgen RCL en zondag naar Lugdunum. Lekker druk, maar gezellig! Groetjes aan Inger en tot snel!
    knuffels en kusjes

• 12 Januari 2007 - 14:45

Pap:

He man, leuk 'ns van je te horen. Hier is alles ok, beetje winderig. Hoe is het eten eigenlijk?
    Gr. ook voor Inger.

• 22 Oktober 2008 - 09:56

Inger:

Schatje, kom je al bijna thuis?