raajwuein gikkuleg ne negad tsrek enjif - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van S. - WaarBenJij.nu raajwuein gikkuleg ne negad tsrek enjif - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van S. - WaarBenJij.nu

raajwuein gikkuleg ne negad tsrek enjif

Door: S.

Blijf op de hoogte en volg S.

22 December 2006 | Mexico, Mexico-stad

Y'all!

Mexico. Mexico. Mexico! Mexico!!!!

Er is zoveel te vertellen, zo weinig tijd om te beginnen het te verwoorden. Ik hou het daarom simpel en kort. En kort en simpel. Niet meer dan 7 woorden per zin... vanaf nu. Simpel toch?

Afgelopen week. Cancun en Isla mujeres. Daar. Voor het eerst weer gefietst. Toen. Chichen Itza (Tempel). Merida (hangmat). Tulum (strand met regen).
Nu. Cozumel (Caribische Zee). Morgen duiken, mits mijn verkoudheid het toelaat. Dan met kerst richting Palenque. En wie weet, daarna zuidelijker.
Wat allemaal gedaan? Drinken, vliegen, zitten, liggen, eten, slapen. En ook. Snorkelen, scooter rijden, lopen, praten, lachen. En natuurlijk, fijne mensen ontmoet.

Het is hier werkelijk schitterend!

Mijn boodschap voor jullie. Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar. Be safe and have fun! Of in het spaans .... Nee. Geniet ervan! En geniet van elkaar. En voor iedereen die jarig is (geweest). Van Harte.

Peace & Love.

Inger:

En krachtig

• 23 December 2006 - 09:16

Je Zus:

Zker kort. Ik heb zowaar nog tijd over voor andere dingen. Maar het klinkt allemaal erg goed. Fijne feestdagen voor jullie. Zijn er ook kerstbomen in Mexico?
    Knuffel

• 23 December 2006 - 10:22

Birgitte:

looKING good!!!!!!!(7x)

• 23 December 2006 - 11:43

Je Vader:

Duidelijk! Happy Christmas to you both. Heb je m'n mail gehad?
    Knuffels een kusjes.

• 24 December 2006 - 12:37

Joost:

dude gast gozer neger: fijne zalige kerstdagen & een gelukkig en gezond nieuwjaar met veel mooie muziek. hoop je snel te zien, iek wiel ein bier. Joost

• 26 December 2006 - 08:30

Doortje:

Lieve Sebas, wat een stom leven! lijkt me werkelijk niets aan; snorkelen, lachen, drinken, slapen en fijne mensen ontmoeten in een tropisch gebied dat doet men toch niet!?! Ik bedoel, een normaal mens blijft veel liever in de miezerregen met de feestdagen in nederland en werkt met 2e kertsdag,grumbl...En dan te bedenken dat ik vorig jaar capirinha's op Ilha Grande dronk.Ik weet niet wat me bezielde...Maarre kom maar snel terug, want Joost wiel ein bier. Nou, enjoy&take care!
    Liefs Dtje

• 01 Januari 2007 - 15:43

Krystle From Oz...:

Nice photo's mate!
    Not sure what all the rest means though!!!
    When you comming to Houston to visit?? If not, hoping to be around somewhere in Euro-land sometime this year!!!
    HAPPY NEW YEARS!!!!!